Психологічний тренінг - клуб для старшокласників

"Хто Я? чи життя одного Смайла"

ТИ зараз дорослішаєш!?

До того ж дорослішаєш як зовні так і внутрішньо – крім того що ТВОЄ тіло змінюється ТИ ще й починаєш заново відкривати СВІЙ внутрішній СВІТ.

Не хватка знань і страх до незнайомого змушує тебе емоційно переживати, часто робити непередбачені вчинки і потім шкодувати і страждати на це.

Часто ТОБІ здається, що у ТОБІ багато чужого та незрозумілого, а більшість дорослих не приймають ТОБЕ сьогодення і не розуміють, що діється у ТОБІ в житті навколо та всередині. І ТИ думаєш: Хто Я взагалі такий?

«Так!», – скажеш ТИ. "І що ж робити?"

Дуже просто, потрібно просто впізнати себе краще – пізнати та прийняти!

Але щоб зрозуміти і вивчити себе, потрібно знати психологію людини. Розуміння будови та особливостей психіки людини, допоможуть ТОБІ подивитися на СЕБЕ з боку, і зрозуміти, чому ТИ саме такий і що з цим робити.

Знайти свої сильні сторони і визначити свої слабкості, прийнявши які і змінивши, ти станеш сильнішою та впевненішою у собі.

Крім того, з нами ТИ навчишся керувати СОБОЮ і визначиш СВОЇ справжні таланти, здібності та інтереси.

ТИ просто дуже добре, весело і корисно проведеш свій час, який дасть ТЕБІ нових друзів і позитивні емоції.

ТИ отримаєш безцінний досвід саморозвитку та всі необхідні знання та навички для подальшого саморозвитку, що допоможе ТОБІ досягти успіху в будь-якій справі.

ТИ навчишся правильно ставити цілі та добиватися їх з найменшими витратами.

ТИ навчишся долати бар'єри міжособистісного спілкування (з вчителями, батьками, іншими дорослими та однолітками), правильно слухати, висловлювати свою точку зору, приходити до компромісного рішення та розуміння інших людей.

Нові знання дозволять ТОБІ подивитися іншими очима на себе і на інших, змінити своє ставлення до себе і навколишнім.

Ціль: Розвиток самосвідомості та особистістний зріст кожного учасника.

Задачі тренінгу:

1. Формування базових понять з галузі психології спілкування, психології емоцій, конфліктології, психології особистості та психокорекції.

2. Сприяння процесу особистісного розвитку, реалізації творчого потенціалу, досягненню оптимального рівня життєдіяльності.

3. Підвищення рівня самосвідомості, створення мотивації для подальшого саморозвитку учасників.

4. Розширення знання учасників про почуття та емоції, створення умов для розвитку здібності без оцінного їх прийняття, формування вміння управляти вираженням своїх почуттів та емоційних реакцій.

5. Дослідження психологічних проблем учасників групи та надання допомоги у їх вирішенні.

6. Вивчення психологічних закономірностей, механізмів та способів міжособистісної взаємодії для створення основи ефективного та гармонійного спілкування з людьми (однолітки, батьки).

7. Формування інтересу до прикладних психологічних знань.

Спілкування в умовах психологічного тренінгу будується на наступних принципах:

- «Тут і зараз» – розмова про те, що відбувається у групі у кожний конкретний момент; виключення загальних, абстрактних міркувань.

- Персоніфікація висловлювань – відмова від знеособлених суджень на кшталт «зазвичай вважається», «деякі тут вважають» і т.п., заміна їх адресними: «я вважаю», «я вважаю».

- Акцентування мови почуттів – уникнення оцінних суджень, їх заміна описом своїх емоційних станів (не «ти мене образив», а «я відчув образу, коли ти…»).

- Активність – включеність до інтенсивної міжособистісної взаємодії кожного з членів групи, дослідницька позиція учасників.

- Довірче спілкування – щирість, відкрите вираження емоцій та почуттів.

- Партнерство – взаємодія в групі будується з урахуванням інтересів усіх учасників, визнання цінності особистості кожного з них, рівності їх позицій, а також співучасті, співпереживання, прийняття один одного (не дозволяється завдавати ударів «нижче за пояс», заганяти людину «в кут» і т.п.).

- Конфіденційність – рекомендація не виносити зміст спілкування, що розвивається у процесі тренінгу, межі групи.

Загальні характеристики тренінгу:

Тренінг розрахований на 8 зустрічей по 2 години.

Скорочений варіант 1 зустріч на 2, 4 години або 2 зустрічі по 4 години.

Програма розрахована на учнів 6 – 11 класів на добровільній основі.

Склад групи гетерогенний.

Кількість учасників не більше 20 чол.

Форма проведення: Групові заняття.

У ході заняття використовуються:

- рольові, рухливі ігри;

- спілкування в малих групах і загально групові дискусії;

- теоретичний матеріал;

- практичні та психологічні вправи.

Структура заняття

1. Розминка (психологічні вправи).

2. Основна частина (теорія на тему заняття).

3. Інтерактивна частина.

4. Психодіагностика (тести та методики спрямовані на самосвідомість відповідних тематиці особистісних якостей).

5. Завершення (повторення основних тез пройденого заняття, і отримання зворотнього зв'язку від учасників).

План занять й зміст тренінгу

self-consciousness

1. Початок подорожі Смайла.

Відповідаємо на питання: «Хто Я?».

Вивчаємо темперамент.

self-consciousness

2. Етапи та складності на шляху Смайла.

Відповідаємо на питання: «Як ми вішаємо на себе Ярлики, по яким нас потім часто і оцінюють?»

Вивчаємо вікову періодизацію, кризи дорослення, полоролеву ідентифікацію, характер.

self-consciousness

3. Захист чи самообман Смайла.

Відповідаємо на питання: «Як ми тікаємо від себе і чому нам погано?»

Вивчаємо психологічні захисти.

self-consciousness

4. Життя в Т.Е.М.П.-і Смайла!

Відповідаємо на питання: «Що робити та як правильно жити?».

Вивчаємо де брати сили та як розвивати фізичне тіло.

self-consciousness

5. Почуття та емоції Смайла.

Відповідаємо на питання: «Для чого мені емоції?»

Вивчаємо, що таке емоції та як їх правильно проявляти те регулювати.

self-consciousness

6. Про що думає Смайл?

Відповідаємо на питання: «Звідки беруться думки та як думати правильно?»

Вивчаємо мишлення та мотивацію. Навчаємося основам саморозвитку.

self-consciousness

7. Успіх Смайла.

Відповідаємо на питання: «Як правильно ставити життєві цілі та досягати успіху?»

Вивчаємо техніку виявлення та постановки істинних цілей, планування та оптимальний алгоритм їх досягнення - Тайм Менеджмент.

self-consciousness

8. Місце Смайла в суспільстві.

Відповідаємо на питання: «У чому моє покликання і як правильно взаємодіяти з однолітками та іншими людьми?»

Вивчаємо як правильно будувати комунікації та визначаємо професійну орієнтацію.

self-consciousness

Відеозвіти проведених тренінгів

Повернутися до тренінгів